loading...
تری ام دانلود
3m بازدید : 73 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

ALLPlayer v5.5 Final

 

ALLPlayer برنامه ای قدرتمند برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری می باشد . با قابلیت LiveUpdate این برنامه می توانید در صورت مشکل در کدک و باز نشدن فرمت خاصی ، کدک های برنامه را آپدیت نمایید . آل پلیر برای پخش فیلم ها از DirectX نیز استفاده می کند که این قابلیت این امکان را به شما می دهد تا هر فیلمی را پخش نمایید . قابلیت دیگر این برنامه قابلیت سینک کردن حرفه ای صدا و زیرنویس می باشد . فرمت هایی همچون FLV, MKV, DivX, Xvid, DVDs, CDs, RMVB, MP4 و … به راحتی با این برنامه قابل مشاهده هستند .

3m بازدید : 120 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (1)

DivX Plus 9.1.1 Build 1.9.0.528

DivX Plus نرم افزاری بسیار عالی است که میتواند فرمت های فشرده شده DivX را با کیفیت بسیار بالا پخش کند و در کنار این قابلیت ، نمایش دیگر فرمت های ویدیویی و تبدیل به فرمت DivX و تبدیل دیگر فرمت ها و همچنین وجود دارا بودن Codec Pack این نرم افزار را بسیار کامل جلوه میدهد. فرمت DivX فرمتی محبوب است زیرا که با انجام عمل کدینگ فایل های ویدویی را بدون کاهش کیفیت بسیار فشرده می سازد و غالبا در دی وی دی ها به کار گرفته می شود. این فرمت جهت پخش نیازمند نرم افزاری ویژه است که DivX Plus با داشتن بخش DivX Plus Player این فرمت ها را پخش میکند ضمن اینکه از دیگر فرمت های صوتی و تصویری نظیر AVI, DIVX, MKV, MP4, MOV, WMV نیز پشتیبانی میکند. همچنین این نرم افزار امکان نمایش زیرنویس حتی چندین زیرنویس را نیز فراهم آورده است. فرمت های با کیفیت HD (DivX, XVID, H.264, x264 و WMV*, RMVB**, AVCHD) نیز پشتیبانی شده اند. در زمینه تبدیل نرم افزار میتواند فرمت های نامبرده را به یکدیگر تبدیل کند. در زمینه تبدیل فرمت های دیگری MPG, TS, VOB and SVCD نیز پشتیبانی شده اند و قابلیت هایی مانند اضافه کردن چندین زیرنویس به فیلم ، ادغام فایل های ویدیوی و تنظیم bitrate و حجم نیز امکان پذیر است. بخش DivX Plus Web Player نیز برای پخش فیلم هایی است که با تکنولوژی DivX در سطح وب منتشر شده اند ، می باشد و قابلیت اصلی این بخش امکان دانلود این ویدیوها می باشد. قابلیت رایت لوح های فشرده نیز فراهم آماده است تا از این نرم افزار بسیار ویژه بسازد.

 

3m بازدید : 89 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Aiseesoft Blu-ray Player 6.1.30

Aiseesoft Blu-ray Player یک پلیر ساده و کارا برای کامپیوتر می باشد.این برنامه به کاربران کمک می کند تا از فیلم های بلو-ری با کیفیت فوق العاده و عالی در خانه لذت ببرند.این پخش کننده شگفت انگیز تنها یک پخش کننده دیسک های بلو-ری نیست، بلکه از فایل های ایزو و فایل های بلو-ری موجود در کامپیوتر نیز پشتیبانی می کند.Aiseesoft Blu-ray Player از فرمت های رایج ویدئوی نیز پشتیبانی می کند و قادر به پخش فایل های ویدئویی HD، MTS، M2TS، TS، MKV، MPEG، FLV، WMV، MP4 می باشد.

 

3m بازدید : 447 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

KMPlayer 3.6.0.87

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

3m بازدید : 98 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Robbie Maddison Air Craft

در این کلیپ هیجان انگیز و دیدنی با Robbie Maddison همراه شوید تا حرکات نمایشی و دیدنی او با موتور کراس را ببینید . این کلیپ در محل هواپیماهای قدیمی و از کار افتاده گرفته شده است که در ادامه می توانید به صورت رایگان آن را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید …

3m بازدید : 115 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Raya Jadval 5.2

علاقه به حل‌کردن جدول کلمات متقاطع در بسیاری از افراد وجود دارد. این نرم‌افزار شبیه‌ساز جدول در رایانه است. توسط این نرم‌افزار شما می‌توانید درون رایانه به حل جدول مشغول شوید. علاوه بر جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است. شما قادرید توسط این برنامه، جدول کلمات و سودوکو بسازید و به اشتراک گذاشته تا کاربران دیگر از آنها استفاده کنند. این جمله معروف را نیز به‌خاطر داشته باشید: جدول حل کنید تا فراموشی نگیرید…

3m بازدید : 56 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Shadowrun Returns 2013

انسان ها با جادو و ماشین ها روبرو خواهند شد! بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد. سحر و جادو به دنیا بازگشته و موجودات قدرتمند افسانه ها را بیدار کرده است. تکنولوژی با هوشیاری و گوشت مرده ها در هم آمیخته، گروه های غریبه در بین انسان ها جا خوش کرده اند و دسیسه های پشت پرده دنیا را خون کشیده است. شما در این بازی نقش یک Shadowrunner را دارید، یک آدم مزدور که در حوالی جامعه سکونت دارد. هر روز در تقویت مهارت های خود تمرین کرده و بر روی پای خود می ایستید. هر وقت از شما درخواست کمک شود، به تنهایی آن را انجام خواهید داد… به هر قیمتی که شده باشد!

3m بازدید : 180 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Citadels

لشکر عظیمی در خط مقدم دروازه ی قلعه تجمع کرده و آماده ی حمله به پادشاه آرتور هستند! چطور با این مشکل روبرو شود؟ از وقایع تاریخی پادشاهان گذشته با هوشیاری درس گرفته و به کمک پادشاه بروید و شانه به شانه با سپاه پادشاه همراه شده تا درباره ی آینده ای غیرقابل پیش بینی بجنگید! همه چیز وابسته به شماست که غرور و افتخار را به پادشاه برگردانید، دوباره پادشاهی خطوط آرتوری را در دست گرفته و تاریخ را از سر بنویسید! فرشته یا شیطان صفت؟ همه چیز به شما بستگی دارد! دو بعد جنگ و حضور در هر کدام از این دو که می خواهید، به شما بصیرت کافی را خواهد داد.

3m بازدید : 149 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Seven Seas Solitaire

Seven Seas Solitaire عنوان یک بازی پازل و سرگرم کننده برای کامپیوتر می باشد که در آن نقش یک افسر بازنشسته نیروی دریایی را دارید . ماموریت شما کاوش ۷ دریا برای یافتن عشق خود یعنی Elaine باشید . ایا شما مهارت و شجاعت به تسخیر درآوردن ۷ دریا و تبدیل شدن به یک کاپیتان افسانه ای را دارید ؟ برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .


 

3m بازدید : 91 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

Internet Download Manager 6.17.6 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 161
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 2,117
  • بازدید کلی : 37,054
  • کدهای اختصاصی